مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-16ورزشي

ورود کشتی های ناوگروه قزاقستان به بندرانزلی


شناورهای «مانگیستاو» و «ساری آرکا» قزاقستان امروز برای شرکت در مسابقات بین المللی جام دریا وارد آب های ایران شدند.

- ایسنا/گیلان شناورهای مانگیستاو و ساری آرکا قزاقستان امروز برای شرکت در مسابقات بین المللی جام دریا وارد آب های ایران شدند.

دو ناو کشور قزاقستان صبح امروز در بندرانزلی پهلو گرفتند تا در رقابت های جام دریا که برای نخستین بار به میزبانی ایران و در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برگزار می شود، شرکت کنند.

ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) هم از شناورهای مانگیستاو و ساری آرکا قزاقستان به عنوان نخستین شناورهایی که برای شرکت در مسابقات بین المللی جام دریا به آب های ایران وارد شدند، استقبال کرد.

سرپرست تیم اعزامی قزاقستان در جمع خبرنگاران، هدف اصلی از حضور در بندرانزلی را نشان دادند توانایی ورزشی نظامیان دانست و اظهار کرد: به دنبال ساماندهی و نزدیک کردن روابط روسیه، قزاقستان و ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با آمادگی کامل در مسابقات جام دریا حضور خواهیم داشت و بسیار تمرین کردیم و برای برد تلاش می کنیم؛ البته مسابقات سنگینی در پیش داریم.

ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا به میزبانی بندرانزلی و با حضور کشورهای آذربایجان، قزاقزستان و روسیه، با شرکت حدود 400 ورزشکار از تاریخ دو لغایت 11 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کشتی های ناوگروه قزاقستان به بندرانزلی

ورود کشتی های ناوگروه قزاقستان به بندرانزلی